ضمانت بازگشت وجه چیست ؟

 

 

 

 

یکی از اهداف براما کسب رضایت مشتری میباشد و در این راه تمام تلاشمان را به کار میگیریم.

تمامی محصولات باید از لحاظ فیزیکی سالم به دست شما برسند.محصولاتی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم شخصی (برقی و غیر برقی) و کالاهای مصرفی مشمول ۷ روز مهلت تست نمیباشند ولی بقیه محصولات موجود در فروشگاه دارای تضمین اصالت و ۷ روز مهلت تست میباشند.

 

شرایط بازگرداندن کالا :

۱ – اگر کالای خریداری شده دارای ایراد یا مشکل فنی باشد باید تا ۷ روز پس از دریافت کالا به براما اطلاع دهید.

۲ – لازم به ذکر است که باید کارتن یا جعبه کالا باید تا ۷ روز سالم نگه داشته شود و دور انداخته نشود(اگر کالا در جعبه یا کارتن اصلی خودش نباشد امکان بازگرداندن کالا وجود ندارد درضمن روی کارتن کالا چیزی ننویسید و پاره نکنید وگرنه شامل ضمانت بازگشت وجه نمیباشد.)

۳ – هرگونه شکستگی یا خط و خش مانند روی بدنه کالا که توسط کاربر ایجاد شده باشد و توسط کارشناسان براما تشخیص داده شود شامل ضمانت بازشگت وجه نیست.

۴ – کالای خریداری شده با مشخصات ظاهری یا فیزیکی مندرج شده در داخل سایت مغایرت داشته باشد از طریق تلفن یا ایمیل به براما اطلاع بدهید.

۵ – اگر این مغایرت از روی بسته بندی اولیه و بدون استفاده از آن معلوم باشد باید کالا را به همان شکل و شرایط اولیه و بدون استفاده از آن باشد.

۶ – در نظر بگیرید که امکان وجود مغایرتی در جزئیات محصول با عکس های محصول مورد نظر در وب سایت وجود دارد که با توجه به این مغایرتها نمیتوان گفت که مغایرتی است منظور از مغایرت در مشخصات کالا وجود مشکلات فنی است.

۷ – در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و ایراد بدون باز کردن بسته بندی کالا وجود داشته باشد امکان رسیدگی به درخواست مغایرت تنها به همان شکل و بسته بندی اولیه کالا امکان پذیر میباشد.

۸ – آسیب یا ایراد فیزیکی باید تا ۲۴ ساعت بعد تحویل گرفتن کالا از طریق تماس یا ایمیل به تیم براما اطلاع دهید.

۹ – درضمن حتمآ کارتن یا بسته بندی محصول را نگه دارید و همراه کالا بازگردانید وگرنه امکان استفاده از ضمانت بازشگت وجه وجود ندارد.

۱۰ – انصراف از خرید کالا تنها زمانی امکان دارد که کالا به همان شکل اولیه بازگردانده شود حتی از بسته بندی باز نشود(در ضمن هزینه ارسال مرجوعی کالا به فروشگاه براما برعهده مشتری یا خریدار است.)

۱۱ – اگر هنوز کالا ارسال نشده باشد باید هرچه سریع تر از طریق ایمیل یا تماس لغو خریدتان را اطلاع دهید.

۱۲ – در ضمن اگر خریدار بعد تحویل کالا  از خرید خود منصرف شده باید طی ۷ روز بازگرداندن کالا و انصراف خود را اعلام کند(در این شرایط نیز باید کالا در حالت اولیه و پلمپ شده خوب باشد و هیچگونه تغییری داده نشود البته کالاهایی مانند لوازم آرایشی امکان بازگرداندن وجود ندارد البته هزینه ارسال کالا به انبار براما بر عهده سفارش دهنده میباشد.)

۱۳ – اگر کالا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیدگی شده باشد حداکثر تا ۲۴ ساعت باید اطلاع دهید.

۱۴ – البته تمامی سفارشات و ارسالی ها توسط مراکز پستی قانونی و مورد تایید صورت میگیرند پس در صورت تایید این واحد ها به اتفاق افتادن حادثه در حمل و نقل پیگیری میشود و خسارت را جبران میکند.

۱۵ – باز هم در این شرایط حتمآ باید بسته بندی و کارتن کالا را نگه دارید و هیچ تغییراتی بر روی کارتن کالا ایجاد نکنید وگرنه امکان استفاده از ضمانت بازشگت وجه وجود ندارد.

۱۶ – اگر ایراد و آسیب از روی ظاهر و بسته بندی اولیه قابل رویت باشد خریدار میتواند از دریافت کالا خودداری کند تا برای تحقیق درباره آسیب به وجود آمده به براما مرجوع شود.

 

* اگر کالای بازگردانده شده بعد از بررسی کارشناسان فنی براما ، اگر کالا با توجه به مقررات بالا بدون ایراد  تشخصی داده شود کالا به مشتری ارسال میشود و اگر مشتری از دریافت آن خودداری کند کالا به مدت ۱ ماه در انبار براما باقی میماند و بعد از ۱ ماه فروشگاه براما هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *